jueves, 3 de julio de 2014

Benvinguts!

El meu nom és Laura Contreras i al setembre cursaré segon de batxillerat a l'institut Sabadell.
He creat aquest blog amb l'objectiu que els meus professors, en concret la meva tutora del treball Sara Blanco, però també qualsevol persona que tingui interés sobre aquest tema, puguin fer un seguiment de les activitats que realitzo en relació al meu Treball de Recerca, que com podeu veure en el títol, va sobre com es reflexa la mitologia en la pintura, quina part l'autor volia exposar i per quina raó....etc
Però com desprès del batxillerat m'agradaria estudiar magisteri, voldria fer una recerca per saber de quina manera es poden esnsenyar aquests conceptes a nens petits i seria una bona idea per exemple, aconseguir fer un projecte amb la finalitat de fer activitats relacionades amb aquest tema i que quan siguin grans ja els soni una mica sense la necessitat de fer classes teòriques sinó classes més pràctiques.
Fins aquí la meva primera entrada. A la segona ja començaré a penjar información sobre el tema!
Espero que us agradi!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario